Najbardziej cenię sobie możliwość towarzyszenia dzieciom w ich rozwoju — obserwowanie, jak z dnia na dzień rosną w pewność siebie, zdobywają nowe umiejętności i zaczynają rozumieć otaczający je świat. Swój warsztat pracy z dziećmi doskonalę od 2020r. poprzez pracę jako wychowawca w grupie przedszkolnej oraz jako pedagog specjalny. Kluczem jest dla mnie zrozumienie perspektywy dziecka — jego potrzeb, emocji i możliwości. Chciałabym, aby moi uczniowie pamiętali przede wszystkim dobrą, wspierającą atmosferę — taką, w której czuli się bezpiecznie, ale również mieli jasno określoną przestrzeń do nauki i rozwoju.
W pracy z dziećmi i młodzieżą najbardziej cenię ich szczerość oraz naturalną ciekawość świata. Pracuję jako psycholog szkolny i prowadzę zajęcia oraz rozmowy indywidualne z uczniami w różnym wieku. Wierzę, że kiedy ktoś czuje się wysłuchany i zaakceptowany, sam zaczyna się otwierać. Chciałabym, żeby po spotkaniach ze mną uczniowie czuli spokój, zrozumienie i trochę więcej wiary w siebie.
Kocham sztukę i kreatywność moich uczniów. Największą motywacją były zawsze moje (dziś już nastoletnie) dwie córki, dzięki którym odkryłam, że praca w szkole to moja droga. W Promarze cenię kameralną atmosferę, która pozwala mi indywidualnie wspierać uczniów i rozwijać ich talenty. Wiem, że nie każdy zostanie artystą, ale każdy może odkryć w sobie pasję do tworzenia.
Od dziewięciu lat z pasją pracuję z dziećmi i młodzieżą, ceniąc sobie przede wszystkim bezpośredni kontakt i wspólne odkrywanie tajników języka polskiego. W swojej pracy stawiam na interdyscyplinarność – pokazuję uczniom, że język polski przenika kulturę, sztukę i codzienność. Podczas lekcji koncentruję się na rozwijaniu samodzielności uczniów, dając im przestrzeń do myślenia, tworzenia i podejmowania wyzwań. Chciałabym, aby moi uczniowie zapamiętali, że język polski to nie tylko przedmiot szkolny, ale też sposób poznawania świata i wyrażania siebie.