
Umiejętności językowe
W Przedszkolu Anglojęzycznym PROMAR ogromną wagę przywiązujemy do kształcenia językowego.
W czasie całego pobytu dziecka w przedszkolu opiekunowie używają tylko i wyłącznie języka angielskiego. Każda grupa wiekowa oprócz wychowawcy, który biegle posługuje się językiem angielskim, ma przydzielonego anglojęzycznego asystenta nauczyciela. Nauczyciele anglojęzyczni mogą zmieniać się w grupach tak, aby dzieci mogły zapoznać się z różnorodnością akcentów w języku angielskim.
Dziecko porozumiewa się w języku angielskim podczas codziennych czynności – bawiąc się, ucząc, jedząc, tańcząc czy idąc na spacer.
W Zerówce program rozszerzony jest o zajęcia z języka hiszpańskiego oraz języka polskiego, celem przygotowania dzieci do nauki w szkole podstawowej.
11
godzin z wykwalifikowanymi nauczycielami wychowania przedszkolnego z biegłą znajomością języka angielskiego
5
godzin z rodzimymi użytkownikami języka angielskiego
Najczęściej zadawane pytania o przyswajaniu języka przez dzieci w wieku przedszkolnym (FAQ)
FAQ
- Rozwój emocjonalny i społeczny
- Rozwój artystyczny
- Rozwój ruchowy
- Umiejętności językowe
- Rozwój poznawczo - naukowy
- Kompetencje literackie
Rozwój emocjonalny i społeczny
Pod czujnym okiem doświadczonych nauczycieli przedszkolnych dziecko uczy się zasad współżycia w grupie: jak należy postępować wobec innych i jak się zachować w sytuacjach trudnych społecznie. W przedszkolu wdrażamy założenia NVC (porozumienie bez przemocy) Marshalla Rosenberga: wierzymy, że każde zachowanie dziecka służy zaspokajaniu jego ważnych potrzeb, staramy się rozumieć te potrzeby i akceptować je, jednocześnie nie wyrażając zgody na zachowania krzywdzące innych; uczymy dzieci rozmawiać o tym, co trudne, a przede wszystkim budujemy kontakty z dziećmi oparte na szacunku i stwarzamy przestrzeń dla wyboru dziecka. Cierpliwość, ciepło i zrozumienie ze strony opiekunów pozwalają dziecku nauczyć się jak samodzielnie rozwiązywać konflikty z rówieśnikami. Dziecko uczy się jak radzić sobie w grupie posługując się językiem angielskim do wyrażania swoich potrzeb oraz w interakcji z innymi dziećmi i wychowawcami.
Rozwój artystyczny
Kształcimy zmysł estetyczny i wrażliwość artystyczną dziecka podczas zajęć artystycznych, w których wykorzystywane są różnorodne techniki plastyczno-techniczne. Wiemy, iż twórczość plastyczna dziecka staje się bogatsza wówczas, gdy zetknie się ono z różnymi przedmiotami lub zjawiskami bezpośrednio, dlatego staramy się tworzyć możliwości i klimat do uzewnętrznienia tego, co dziecko pragnie wyrazić. W tym celu dzieci codziennie wychodzą na spacery, aby obserwować przyrodę, odwiedzają muzea i biblioteki, spotykają się z osobami wykonującymi artystyczne zawody.
Umuzykalnienie obejmuje zajęcia z nauczycielem rytmiki oraz zajęcia ze śpiewu i tańca przy akompaniamencie instrumentów muzycznych, prowadzone przez wychowawców. Dzięki zajęciom tanecznym dziecko może wyrazić się ruchowo, równocześnie ćwicząc dużą motorykę, koordynację i pamięć ruchową. Dzieci wyjeżdżają na spektakle teatralne i muzyczne, zapraszamy również regularnie muzyków z Filharmonii Podkarpackiej na audycje oraz aktorów z teatrów mobilnych. Ponadto, w ramach zajęć dodatkowych prowadzonych przez firmy zewnętrzne, dzieci mogą uczęszczać na zajęcia taneczne oraz lekcje śpiewu i gry na różnych instrumentach.
Rozwój ruchowy
Ruch jest niezbędny do prawidłowego rozwoju dziecka. U nas dziecko ma wiele okazji do ruchu: taniec, rytmika, zajęcia teatralne, gry i zabawy ruchowe.
Ważnym punktem dnia jest codzienny spacer, wyjście na plac zabaw mieszczący się na terenie placówki PROMAR, jak i wyprawy na duży plac zabaw w parku przy ul. Witkacego, oddalony o ok. 5 min drogi od przedszkola. Nawet zimą dziecko spędza czas na dworze, przynajmniej pół godziny. Na spacerze dziecko porozumiewa się z opiekunami po angielsku, poznając angielskie nazwy otaczającego go świata.
Umiejętności językowe
W Przedszkolu Anglojęzycznym PROMAR ogromną wagę przywiązujemy do kształcenia językowego.
W czasie całego pobytu dziecka w przedszkolu opiekunowie używają tylko i wyłącznie języka angielskiego. Każda grupa wiekowa oprócz wychowawcy, który biegle posługuje się językiem angielskim, ma przydzielonego anglojęzycznego asystenta nauczyciela. Nauczyciele anglojęzyczni mogą zmieniać się w grupach tak, aby dzieci mogły zapoznać się z różnorodnością akcentów w języku angielskim.
Dziecko porozumiewa się w języku angielskim podczas codziennych czynności – bawiąc się, ucząc, jedząc, tańcząc czy idąc na spacer.
W Zerówce program rozszerzony jest o zajęcia z języka hiszpańskiego oraz języka polskiego, celem przygotowania dzieci do nauki w szkole podstawowej.
Rozwój poznawczo – naukowy
Stymulujemy ciekawość świata dziecka i dostarczamy wiedzę w sposób dostosowany do wieku poprzez zajęcia praktyczne zgodne z tematami zawartymi w programie nauczania. Świetnie sprawdza się tu metoda Content and Language Integrated Learning (CLIL), która polega na zintegrowanym kształceniu przedmiotowo-językowym, czyli wykorzystaniu języka obcego do nauki zarówno konkretnych zagadnień z zakresu m.in. przyrody, plastyki, muzyki czy zjawisk fizycznych, jak i samego języka.
Dzięki takiemu nauczaniu doskonalimy kompetencje dzieci w posługiwaniu się językiem angielskim nie tylko w codziennych sytuacjach, ale również uczymy je wykorzystywać język angielski do opowiadania o swoich zainteresowaniach.
Równocześnie rozwijamy ich świadomość międzykulturową, poszerzamy wiedzę o innych krajach, a przede wszystkim przygotowujemy je do życia w wielokulturowym świecie.
Kompetencje literackie
Wyrabiamy gust literacki i nawyk czytania poprzez częsty i twórczy kontakt z książką. Native speaker czyta dzieciom bajki i baśnie.
Opiekunowie prowadzą zajęcia plastyczne i teatralne na bazie przeczytanych opowieści, zachęcając dziecko do aktywnego przyswojenia i kreatywnego wykorzystania treści bajki. Zadania te obejmują rysowanie bohaterów bajki, opisanych w niej miejsc, wymyślanie nowych zakończeń, oraz odgrywanie wybranych scen i własnoręczne wykonywanie rekwizytów. Zadania te realizowane są przez nauczycieli w języku angielskim. Nasze przedszkole uczestniczy również w programie „Mądra szkoła czyta dzieciom”, w ramach którego dzieci zapoznają się z kanonem polskich baśni, bajek i opowiadań.

Aktualności

Czesne
1.800 zł
Miesięcznie
25,60 zł
Wyżywienie na dzień
Wyżywienie dzieci z alergią: doliczane jest 20% tj. stawka 30,70 zł
945 zł
Pakiet startowy przedszkolaka
Czesne obejmuje:
opiekę przedszkolną od 7.00 do 18.00, w tym:
- 5 godzin z native speakerem codziennie,
- 11 godzin z wykwalifikowanymi nauczycielami nauczania przedszkolnego z biegłą znajomością języka angielskiego,
- Zajęcia adaptacyjne,
- Diagnozę logopedyczną,
- Diagnozę stomatologiczną połączoną z wizytą adaptacyjną,
- Dodatkowe atrakcje i wydarzenia.
Pakiet roczny przedszkolaka – obejmuje on podręczniki i podstawowe materiały do realizacji zajęć dydaktycznych oraz ubezpieczenie.
1.800 zł
Miesięcznie
25,60 zł
Wyżywienie na dzień
Wyżywienie dzieci z alergią: doliczane jest 20% tj. stawka 30,70 zł
945 zł
Pakiet startowy przedszkolaka
Czesne obejmuje:
opiekę przedszkolną od 7.00 do 18.00, w tym:
- 5 godzin z native speakerem codziennie,
- 11 godzin z wykwalifikowanymi nauczycielami nauczania przedszkolnego z biegłą znajomością języka angielskiego,
- Zajęcia adaptacyjne,
- Diagnozę logopedyczną,
- Diagnozę stomatologiczną połączoną z wizytą adaptacyjną,
- Dodatkowe atrakcje i wydarzenia.
Pakiet roczny przedszkolaka – obejmuje on podręczniki i podstawowe materiały do realizacji zajęć dydaktycznych oraz ubezpieczenie.
1.800 zł
Miesięcznie
25,60 zł
Wyżywienie na dzień
Wyżywienie dzieci z alergią: doliczane jest 20% tj. stawka 30,70 zł
820 zł
Pakiet startowy przedszkolaka
Czesne obejmuje:
opiekę przedszkolną od 7.00 do 18.00, w tym:
- 5 godzin z native speakerem codziennie,
- 11 godzin z wykwalifikowanymi nauczycielami nauczania przedszkolnego z biegłą znajomością języka angielskiego,
- Zajęcia adaptacyjne,
- Diagnozę logopedyczną,
- Diagnozę stomatologiczną połączoną z wizytą adaptacyjną,
- Dodatkowe atrakcje i wydarzenia.
Pakiet roczny przedszkolaka – obejmuje on podręczniki i podstawowe materiały do realizacji zajęć dydaktycznych oraz ubezpieczenie.
1.800 zł
Miesięcznie
26,80 zł
Wyżywienie na dzień
Wyżywienie dzieci z alergią: doliczane jest 20% tj. stawka 32,00 zł
820 zł
Pakiet startowy przedszkolaka
Czesne obejmuje:
- Opiekę przedszkolną z wykwalifikowanymi nauczycielami przedszkola z biegłą znajomością języka angielskiego od 7.00 do 18.00,
- 5 godzin dziennie z native speakerami,
- 2 godziny tygodniowo nauki języka hiszpańskiego.
Pakiet roczny przedszkolaka – obejmuje on podręczniki i podstawowe materiały do realizacji zajęć dydaktycznych oraz ubezpieczenie.

Kadra
Absolwentka anglistyki. W 2008 roku doktoryzowała się z literatury brytyjskiej na Uniwersytecie
Warszawskim. Wykładała literaturę brytyjską, prowadziła zajęcia z Academic Writing oraz praktycznej
nauki języka angielskiego dla studentów. Uczyła języka angielskiego w liceum oraz w szkołach
językowych. W pracy skoncentrowana jest na ciągłym podnoszeniu efektywności nauczania oraz
dobrych relacjach między nauczycielami a uczniami.
Dyrektor Przedszkola Anglojęzycznego. Dyrektor Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi
Pochodzi z rodziny o długich tradycjach nauczycielskich. Poświęca całą swoją energię organizacji bezpiecznego i przyjaznego środowiska, wspierającego optymalny rozwój małych dzieci. Kreuje wśród swoich podopiecznych postawę samodzielności i przedsiębiorczości oraz dba, aby każde dziecko otrzymało w edukacji to co najlepsze.
Praca z dziećmi sprawia, że czuję się młodo. Mam doświadczenie w opiece nad dziećmi z czasu, gdy pracowałam jako asystentka w przedszkolu Montessori w Irlandii. Sprawiam, że nauka jest angażująca i skuteczna, prowadząc zajęcia praktyczne z dziećmi oraz łącząc lekcje z codziennym życiem. Chciałabym, aby dzieci zapamiętały, jak ważne jest bycie życzliwym i dzielenie się z innymi.
Najbardziej cenię sobie możliwość towarzyszenia dzieciom w ich rozwoju — obserwowanie, jak z dnia na dzień rosną w pewność siebie, zdobywają nowe umiejętności i zaczynają rozumieć otaczający je świat. Swój warsztat pracy z dziećmi doskonalę od 2020r. poprzez pracę jako wychowawca w grupie przedszkolnej oraz jako pedagog specjalny. Kluczem jest dla mnie zrozumienie perspektywy dziecka — jego potrzeb, emocji i możliwości. Chciałabym, aby moi uczniowie pamiętali przede wszystkim dobrą, wspierającą atmosferę — taką, w której czuli się bezpiecznie, ale również mieli jasno określoną przestrzeń do nauki i rozwoju.
W pracy z dziećmi i młodzieżą najbardziej cenię ich szczerość oraz naturalną ciekawość świata. Pracuję jako psycholog szkolny i prowadzę zajęcia oraz rozmowy indywidualne z uczniami w różnym wieku. Wierzę, że kiedy ktoś czuje się wysłuchany i zaakceptowany, sam zaczyna się otwierać. Chciałabym, żeby po spotkaniach ze mną uczniowie czuli spokój, zrozumienie i trochę więcej wiary w siebie.
Najbardziej lubię patrzeć, jak dzieci stają się coraz bardziej samodzielne, odważne i pewne siebie. Moje doświadczenie w pracy z dziećmi w Londynie, Austrii i Afryce nauczyło mnie holistycznego spojrzenia na potrzeby dziecka. Tworzę bezpieczną, ciepłą atmosferę, w której dzieci mogą swobodnie odkrywać, pytać i próbować. Chciałabym, żeby zapamiętali, że są ważni, mądrzy i potrafią więcej, niż im się wydaje.
Z mojej strony najbardziej lubię szukać nowych sposobów na rozwiązywanie różnych sytuacji oraz odkrywać metody, które potrafią zainteresować nawet tych uczniów, którzy na początku są na „nie”. Ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną na Uniwersytecie Rzeszowskim. Lubię opierać naukę o zainteresowania grupy i wykorzystywać doświadczenia uczniów. Mój ulubiony cytat to: „The more you mess around – the more you find out, but! only in safe and fun environment”
Cieszę się, widząc, jak dzieci stają się coraz bardziej samodzielne każdego dnia oraz jak pomysłowe sposoby znajdują, by pokonywać swoje trudności. Moje dotychczasowe doświadczenie pozwala mi z cierpliwością wspierać ich naukę w sposób zabawny i pełen zrozumienia, co sprzyja naturalnemu przyswajaniu języka. Tworzę zajęcia skoncentrowane na uczniach, które umożliwiają dzieciom na każdym poziomie nauki codzienne używanie i rozwijanie znajomości języka angielskiego.
Uwielbia pracę z dziećmi, jest ambitna i bardzo kreatywna. Do wyzwań zawsze podchodzi z uśmiechem. Ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Tworzy przestrzeń opartą na empatii i autentycznej komunikacji. Wspiera uczniów w rozwoju i odkrywaniu świata.
Obserwowanie dzieci sprawia mi ogromną radość. W swojej pracy z dziećmi stawiam na tworzenie bezpiecznej, ciepłej atmosfery opartej na zaufaniu. Wytworzenie pozytywnej więzi między dzieckiem a nauczycielem stanowi pierwszy krok, podstawę i motywację do nauki. Chciałabym, aby dzieci po zajęciach ze mną pamiętały, że mogą się do mnie zwrócić z każdym problemem i aby podejmowały się wyzwań, bo nawet jeśli komuś się nie powiedzie, to najważniejszy jest podejmowany wysiłek oraz determinacja do nabywania nowych umiejętności.
Najbardziej lubię w pracy z dziećmi ich naturalną ciekawość, entuzjazm i to, jak szybko uczą się przez zabawę. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w nauczaniu języka angielskiego, również w szkołach brytyjskich w Wielkiej Brytanii, staram się tworzyć lekcje, które łączą naukę z ruchem i zabawą. Wykorzystuję gry językowe i aktywności ruchowe, które pomagają utrwalać gramatykę i słownictwo w naturalny, przyjemny sposób. Chciałabym, aby moi uczniowie zapamiętali z moich zajęć, że błędy są naturalną częścią procesu uczenia się – to dzięki nim robimy postępy i nabieramy odwagi w komunikacji po angielsku.
W pracy z dziećmi najbardziej lubię dzieci 🙂 W Promarze pracuję od 11 lat, a jako nauczyciel i lektor języka angielskiego w sumie 16 lat. Słucham i obserwuję dzieci, staram się na bieżąco dopasować metody pracy do ich wieku i zainteresowań, tak aby nauka była dla nich zabawą i przyjemnością. Chciałabym aby moi podopieczni zapamiętali, że zawsze mogli na mnie liczyć, czuli się ze mną bezpiecznie, było im wesoło i że zawsze wierzyłam w ich możliwości i dodawałam im skrzydeł.

Jak zapisać swoje dziecko do Przedszkola Anglojęzycznego PROMAR?
Wniosek o przyjęcie dziecka
Application for enrolment to kindergarten
Regulamin rekrutacji do Przedszkola
Dni Adaptacyjne
na rok szkolny 2025/2026!
Serdecznie zapraszamy zapisane dzieci wraz z rodzicami na Dni Adaptacyjne, które odbędą się 27 i 28 sierpnia w godzinach 16:00-18:00. Aby ułatwić dziecku łagodne wejście w świat przedszkola, Państwa towarzystwo podczas pierwszych chwil w nowym miejscu jest niezwykle cenne. Będzie to czas na wspólną zabawę i poznawanie nowego otoczenia.
Statut Przedszkola Anglojęzycznego
Standardy Ochrony Małoletnich
Zarządzenie - aktualizacja Standarów Ochrony Małoletnich z dnia 03.10.2024

Opinie rodziców przedszkolaków
Kontakt
Centrum Edukacyjne PROMAR
ul. Bohaterów 12
35-112 Rzeszów
Konto bankowe w PEKAO SA
Nr: 79 1240 4751 1111 0010 4440 8553









































