
Uczeń naszej szkoły
- swobodnie posługuje się językiem angielskim w codziennych sytuacjach już od najmłodszych klas
- jest gotowy aby uczyć się, a w przyszłości studiować i pracować za granicą
- myśli krytycznie i zadaje pytania
- zna swoją wartość i swoje mocne strony, a jednocześnie potrafi współpracować w grupie.
Rodzice naszych uczniów są pewni, że
- ich dziecko jest nauczane skuteczne i ciekawie
- ich dziecko będzie miało znaczną przewagę językową w porównaniu z rówieśnikami
- ich dziecko czuje się bezpiecznie w szkole
max.14
Osobowe klasy
2
języki obce od pierwszej klasy (angielski i hiszpański)
ok.50%
zajęć prowadzonych jest w języku angielskim
Najczęściej zadawane pytania o przyswajaniu języka przez dzieci w wieku szkolnym (FAQ)
FAQ
- Angielski jako język wykładowy
- Angielski jako język środowiskowy
- Angielski jako przedmiot
- Międzynarodowe certyfikaty językowe
- Zajęcia dodatkowe i świetlica
- Przerwa rekreacyjna
- Metody nauczania
- Program wychowawczy
Angielski jako język wykładowy
Zajęcia prowadzone są zarówno w języku polskim jak i angielskim.
Nauczanie dwujęzyczne bazuje na metodzie CLIL, które rozwijamy jako Content and Language Integrated Learning, czyli zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe. W praktyce CLIL polega na przekazywaniu treści nauczanych przedmiotów oraz elementów języka obcego jednocześnie. Czyli chodzi o przyswajanie nowych słów, zwrotów, pojęć i zagadnień gramatycznych w trakcie omawiania nowego tematu. W tej metodzie łączymy nauczanie treści programowych z nauką języka obcego. Poznaje świat w języku obcym.
Jak wyglądają zajęcia na żywo?
Angielski jako język środowiskowy
Szkoła dwujęzyczna to nie tylko angielski na lekcjach. To również ciągła i nieustanna ekspozycja na język angielski podczas codziennych czynności, takich jak obiad, spacery, wyjścia oraz komunikacja z nauczycielem w czasie przerw. Taki sposób przyswajania języka nosi nazwę Total Immersion (całkowite zanurzenie), ponieważ dziecko jest otoczone językiem przez cały czas. Dzięki takiemu rozwiązaniu dziecko nabywa język w przyśpieszonym tempie, posługuje się nim swobodnie, w prawdziwych sytuacjach życiowych. Język angielski staje się prawdziwym narzędziem interakcji.
Angielski jako przedmiot
Sprawdzona metodologia kształcenia pozwala na wprowadzenie dwóch języków obcych już od pierwszej klasy.
Program nauczania obejmuje zwiększoną liczbę godzin lekcji języka angielskiego tj. 5 godzin tygodniowo w klasie I, 6 godzin tygodniowo w klasie II i 7 godzin tygodniowo w klasie III, prowadzonych przez polskich lektorów i native speakerów. W klasach IV-VI program nauczania obejmuje 5 godzin nauki języka angielskiego, w tym cześć lekcji z native speakerem. Począwszy od klasy 0 lub klasy I dzieci uczą się języka hiszpańskiego w wymiarze 2 godz. tygodniowo.
Międzynarodowe certyfikaty językowe
Efektywny program nauki to gwarancja wysokich wyników w egzaminach międzynarodowych.
Uczniowie Szkoły Podstawowej PROMAR przygotowywani są do zdobywania prestiżowych certyfikatów znajomości języka angielskiego Young Learners English Tests wydawanych przez University of Cambridge (po ukończeniu II klasy dzieci mogą przystąpić do egzaminu na poziomie Starters, po III – Movers, po IV – Flyers / KET for Schools, po VI – PET for Schools, po VIII – FCE for Schools). Dzieci mogą również uzyskać certyfikaty z języka hiszpańskiego Instytutu Cervantesa po ukończeniu kl. V – Examen DELE A1 para escolares, po kl. VIII – Examen DELE A2/B1 para escolares.
Egzaminy międzynarodowe obiektywnie i precyzyjnie oceniają umiejętności językowe uczniów.
Zajęcia dodatkowe i świetlica
Ważnym elementem nauczania są zajęcia dodatkowe, prowadzone przez specjalistów, które umożliwiają rozwój poznawczy dziecka wykraczający poza ramy programowe.
Świetlica Anglojęzyczna jest dostępna po zakończeniu lekcji do godz. 18:00. Zapewniamy dzieciom zabawę, rozrywkę, oraz możliwość odrobienia lekcji pod kierunkiem opiekuna świetlicy. Zajęcia świetlicowe zawierają również zorganizowane gry i zabawy językowe oraz zajęcia ruchowe. Ponadto, w celu zapewnienia dzieciom odpoczynku telewizor z konsolą X-box.
Przerwa rekreacyjna
Aby zapewnić dzieciom lepsze przyswajanie wiedzy, lepsze samopoczucie oraz aby uniknąć znużenia, każdego dnia w połowie zajęć dzieci z klas I-III spędzają jedną godzinę na świeżym powietrzu.
Po zjedzeniu drugiego śniadania lub obiadu dzieci udają się na spacer, bądź na plac zabaw na terenie Promaru. W trakcie spaceru poznają okolicę, przyrodę, prowadząc przy tym luźne rozmowy w języku angielskim. Przerwa rekreacyjna trwa 1 godzinę i dotyczy klas I-III.
Zajęcia lekcyjne są prowadzone w budynku przy ulicy Bohaterów 12 w Rzeszowie, w klasach liczących najwyżej 14 uczniów.
Metody nauczania
Nasi uczniowie są nauczani przy wykorzystaniu sprawdzonych i skutecznych metod. Chętnie angażują się w lekcje dzięki szeregowi metod aktywizujących i atrakcyjnych pomocy naukowych. To sprzyja ciągłemu budowaniu zainteresowania zajęciami i budzi ciekawość świata. Na lekcjach często wykorzystujemy technologie informatyczne, w ramach których pojawiają się różnorodne materiały interaktywne. Dzieci z radością i zaangażowaniem pracują na tablicach interaktywnych i cyfrowych wersjach podręczników, wyświetlanych na tablicy. Co więcej, w nauczaniu stale wdrażamy i rozwijamy Ocenianie Kształtujące, dzięki któremu uczniowie są świadomi celów lekcji oraz kryteriów sukcesu. To pozwala im na usprawnianie podejmowanie decyzji i torowanie lepszych ścieżek ku wysokim osiągnięciom edukacyjnym.
Program wychowawczy

Aktualności

Czesne
2125,00 zł
Miesięcznie
Klasy 1-3 obiad plus podwieczorek: 27,50 zł dziennie
Klasy 1-3 sam obiad: 23,10 zł dziennie
Klasy 4-8 sam obiad: 23,10 zł dziennie
Wyżywienie na dzień
450,00 zł
Świetlica miesięcznie
- Obowiązkowe zajęcia lekcyjne prowadzone dwujęzycznie
- 2 godz. lekcyjne języka hiszpańskiego tygodniowo
- 5 godz. lekcyjnych tygodniowo języka angielskiego w klasie I (w tym 3 z native speakerem), 6 godz. tygodniowo w klasie II (w tym 3 z native speakerem) i 7 godz. tygodniowo w klasie III (w tym 4 z native speakerem)
- Godzinny (45 min.) spacer na świeżym powietrzu pod nadzorem nauczycieli anglojęzycznych – dla klas I-III.
- Czesne w kwocie 2125,00 zł za 1 m-c
- Opłata za pobyt na świetlicy anglojęzycznej – 450,00 zł za 1 miesiąc lub 14,80 zł za 1 godz. (60 minut)
- Świetlica w godzinach: 7:00-8:00 oraz 60 min po zakończeniu lekcji w cenie czesnego.

Kadra
Absolwentka anglistyki. W 2008 roku doktoryzowała się z literatury brytyjskiej na Uniwersytecie
Warszawskim. Wykładała literaturę brytyjską, prowadziła zajęcia z Academic Writing oraz praktycznej
nauki języka angielskiego dla studentów. Uczyła języka angielskiego w liceum oraz w szkołach
językowych. W pracy skoncentrowana jest na ciągłym podnoszeniu efektywności nauczania oraz
dobrych relacjach między nauczycielami a uczniami.
Dyrektor Przedszkola Anglojęzycznego. Dyrektor Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi
Pochodzi z rodziny o długich tradycjach nauczycielskich. Poświęca całą swoją energię organizacji bezpiecznego i przyjaznego środowiska, wspierającego optymalny rozwój małych dzieci. Kreuje wśród swoich podopiecznych postawę samodzielności i przedsiębiorczości oraz dba, aby każde dziecko otrzymało w edukacji to co najlepsze.
Najbardziej cenię sobie możliwość towarzyszenia dzieciom w ich rozwoju — obserwowanie, jak z dnia na dzień rosną w pewność siebie, zdobywają nowe umiejętności i zaczynają rozumieć otaczający je świat. Swój warsztat pracy z dziećmi doskonalę od 2020r. poprzez pracę jako wychowawca w grupie przedszkolnej oraz jako pedagog specjalny. Kluczem jest dla mnie zrozumienie perspektywy dziecka — jego potrzeb, emocji i możliwości. Chciałabym, aby moi uczniowie pamiętali przede wszystkim dobrą, wspierającą atmosferę — taką, w której czuli się bezpiecznie, ale również mieli jasno określoną przestrzeń do nauki i rozwoju.
W pracy z dziećmi i młodzieżą najbardziej cenię ich szczerość oraz naturalną ciekawość świata. Pracuję jako psycholog szkolny i prowadzę zajęcia oraz rozmowy indywidualne z uczniami w różnym wieku. Wierzę, że kiedy ktoś czuje się wysłuchany i zaakceptowany, sam zaczyna się otwierać. Chciałabym, żeby po spotkaniach ze mną uczniowie czuli spokój, zrozumienie i trochę więcej wiary w siebie.
Kocham sztukę i kreatywność moich uczniów. Największą motywacją były zawsze moje (dziś już nastoletnie) dwie córki, dzięki którym odkryłam, że praca w szkole to moja droga. W Promarze cenię kameralną atmosferę, która pozwala mi indywidualnie wspierać uczniów i rozwijać ich talenty. Wiem, że nie każdy zostanie artystą, ale każdy może odkryć w sobie pasję do tworzenia.
Od dziewięciu lat z pasją pracuję z dziećmi i młodzieżą, ceniąc sobie przede wszystkim bezpośredni kontakt i wspólne odkrywanie tajników języka polskiego. W swojej pracy stawiam na interdyscyplinarność – pokazuję uczniom, że język polski przenika kulturę, sztukę i codzienność. Podczas lekcji koncentruję się na rozwijaniu samodzielności uczniów, dając im przestrzeń do myślenia, tworzenia i podejmowania wyzwań. Chciałabym, aby moi uczniowie zapamiętali, że język polski to nie tylko przedmiot szkolny, ale też sposób poznawania świata i wyrażania siebie.
Najbardziej lubię obserwować, jak dzieci są aktywne i rozwijają swoje umiejętności. Mam doświadczenie w pracy z różnymi grupami wiekowymi, staram się stosować indywidualne podejście do każdego ucznia oraz stosować kreatywne metody pracy. Na co dzień stosuję interaktywne narzędzia i zadania, które są angażujące dla uczniów. Chciałbym, aby uczniowie po lekcji informatyki potrafili praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym życiu, umieli sprawnie posługiwać się komputerem oraz bezpiecznie korzystali z Internetu
W pracy z dziećmi i młodzieżą najbardziej lubię ich spontaniczność językową. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w nauczaniu języka polskiego jako obcego oraz języka rosyjskiego. Aby nauka była angażująca i skuteczna, uczeń musi mieć poczucie sensu, dlatego duży nacisk kładę na komunikację i praktyczne użycie języka w codziennych sytuacjach. Chciałabym, aby uczniowie zapamiętali moje lekcje jako czas, w którym nie tylko uczyli się języka, ale także czuli się swobodnie i mieli przestrzeń do zadawania pytań oraz szukania na nie odpowiedzi pod moim okiem.
Jestem nauczycielem, który z pasją podchodzi do swojej pracy i lubi inspirować uczniów do odkrywania świata wiedzy. W wolnym czasie chętnie sięgam po dobrą książkę, a także spędzam czas ze swoimi ulubionymi pupilami: kotami i psami. Wierzę, że nauka może być przyjemna, jeśli towarzyszy jej ciekawość i uśmiech.
Najbardziej lubię w pracy z dziećmi to, że każdego dnia czymś mnie zaskakują. W Promarze pracuję już od 8 lat, wcześniej pracowałem w Dublinie jako nauczyciel fortepianu (przez 10 lat), a jeszcze wcześniej w Szkole Publicznej w Lublinie, jako nauczyciel muzyki. Żeby lekcje były angażujące, dużo uczę przez działanie, to znaczy dużo śpiewamy i gramy na instrumentach. Chciałbym, żeby moi uczniowie z każdej lekcji wynieśli coś fajnego – czy to nową piosenkę, czy ciekawostkę muzyczną, o której wcześniej nie wiedzieli, a zostanie w ich głowach.
Nauczanie jest moją pasją i spełnieniem od czasów dzieciństwa. Pomimo wielu lat pracy, również w jednej ze szkół brytyjskich, wciąż fascynuje mnie odkrywanie przez moich uczniów kolejnych tajników wiedzy, ich radość i często zaskoczenie, kiedy przełamują swoje słabości i nabywają umiejętności, które wydawały się im wcześniej nie do zdobycia. Potrafię zaangażować i zainteresować wszystkich uczniów a pokazywanie matematyki w nietypowym świetle i w niestandardowy sposób inspirują mnie do dalszej pracy. A uśmiechnięte twarze moich podopiecznych kończących lekcje z przekonaniem, że WIEM, ROZUMIEM, MOGĘ WIĘCEJ nagrodą za trud i poświęcenie.
Lubię dziecięcą wyobraźnię, pomysłowość i świeże spojrzenie na świat – często zupełnie inne niż dorosłych. Jestem doświadczonym nauczycielem, który nieustannie podnosi swoje kwalifikacje i rozwija umiejętności. Dbam o to, by lekcje były przede wszystkim zrozumiałe, ale też bliskie doświadczeniom uczniów i oparte na ich aktywności. Chciałabym, aby zapamiętali, że język polski to nie tylko gramatyka i lektury, ale przede wszystkim sposób poznawania świata i wyrażania siebie. Żeby wynieśli z moich lekcji umiejętność logicznego myślenia, wrażliwość i empatię wobec innych oraz przeświadczenie, że język to wspaniałe narzędzie, którym potrafią się posługiwać.
W mojej pracy najbardziej lubię możliwość przekazywania wiedzy przez uczniów i obserwowanie jak poznają nowe rzeczy. Posiadam doświadczenie w edukacji w Wielkiej Brytanii w tym w pedagogice Montessori. Najważniejsze dla mnie jest zbudowanie dobrej relacji pomiędzy nauczycielem, a uczniami. Moje lekcje zawsze prowadzone są w przyjaznej atmosferze i zaufaniu.
Najbardziej cenię w tej pracy energię uczniów. Ukończyłam filologię angielską na Uniwersytecie Rzeszowskim. Wykorzystuję gry językowe, projekty, dialogi oraz nowoczesne technologie, które angażują wszystkie zmysły. Chciałabym, aby zapamiętali, że nauka może być przyjemna i że każdy ma swój własny sposób na sukces.

Jak zapisać swoje dziecko do Szkoły podstawowej PROMAR?
Wniosek o przyjęcie dziecka
Application for enrolment to bilingual primary school
Standardy Ochrony Małoletnich
Zarządzenie aktualizacja Standardów Ochrony Małoletnich z dnia 03.10.2024
Przyjdź, zobacz szkołę, porozmawiaj z nauczycielami i dyrekcją!
Umów się na termin tel. 17 860 15 60.
Rekrutacja
Trwa nabór uzupełniający. Mamy ostatnie wolne miejsca w klasach 3-7
(rekrutacja do klas 1-2 jest zamknięta).
Rozpoczęcie roku szkolnego 2025/2026
Serdecznie zapraszamy wszystkich
uczniów i rodziców 1 września.
Uroczystość rozpocznie się w auli,
a po niej odbędą się spotkania
z wychowawcami.
Świetlica
Jeśli chcą Państwo zarezerwować miejsce
w świetlicy na 1 września, prosimy
o wiadomość na adres: promar@promar.edu.pl.
Statut Szkoły Podstawowej
z Oddziałami Dwujęzycznymi PROMAR
Regulamin Rekrutacji
Regulamin Mediacji
Regulamin Szkolnego Klubu Mediacji
Opinie uczniów i rodziców uczniów
Kontakt
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi
Sekretariat szkoły
T +48 17 860 15 60
promar@promar.edu.pl















































